یزدفردا: فرماندار زرند بر ایجاد زیرساخت ورزشی برای کارگران، توسط صنایع تاکید کرد و گفت: باید به سلامتی قشر کارگر توجه شود.

به گزارش یزدفردا: همزمان با هفته کار و کارگر، امروز ۹ اردیبهشت ماه جمعی از نمایندگان کارگری شهرستان با فرماندار زرند دیدار و گفت و گو کردند.

سیدرضا حسینی نژاد در این دیدار اظهار کرد: هفته کار و کارگر فرصت مناسبی برای تجلیل از خدمات ارزنده زنان و مردانی است که به عنوان سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی، از مهمترین ارکان توسعه، بالندگی و خوداتکایی جامعه به شمار می‌روند.

فرماندار زرند افزود: بدون شک، پیشرفت و استقلال اقتصادی و صنعتی کشور مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های کارگران است.

وی یکی از ضرورت‌های حوزه کارگری را فراهم کردن زمینه ورزش به عنوان محور توجه به سلامتی این قشر بیان کرد و گفت: از جمله مطالبات جامعه کارگری شهرستان زرند، توجه به تامین زیرساخت‌های ورزشی کارگران است که بایستی مورد توجه صنایع و کارخانجات قرار گیرد.

حسینی نژاد با بیان اینکه پیگیر مطالبات کارگران در چارچوب قانون هستیم، افزود: رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی رابط بین فرماندار و کارگران برای طرح مسائل و مشکلات است.

فرماندار زرند با اشاره به سوالات کارگران درباره طرح طبقه بندی مشاغل اظهار کرد: کلیات طرح مورد تایید قرار گرفته و ان‌شاءالله با تصویب، جزئیات اجرایی خواهد شد.

در این دیدار تعدادی از نمایندگان کارگری شهرستان زرند به بیان مشکلات حوزه کارگری پرداختند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا